Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub maila?

Nie, jesteśmy sklepem online - zamówienia przyjmujemy tylko przez stronę www.zoreo.pl 

2. Nie dotarły wszystkie produkty – dlaczego i co mam zrobić?

W związku z epidemią COVID19 występuje duża zmienność na rynku warzywno-owocowym - w konsekwencji mogą pojawić się braki. W takiej sytuacji uzupełniamy skrzynki zamiennikami lub wysyłamy zwrot do Państwa. O wszelkich brakach i zmianach postaramy się informować na bieżąco – proszę sprawdzić skrzynkę pocztową (oraz spam). W przypadku braku informacji z naszej strony proszę

-napisać maila na biuro@zoreo.pl
-w tytule: numer zamówienia
-w treści: nazwę produktu, kod produktu oraz ilość rzeczy, których brakuje.

3. Nie jestem zadowolony z jakości produktu - co mam zrobić?

Reklamacje proszę kierować na maila: biuro@zoreo.pl

-w tytule: numer zamówienia
-w treści: nazwę produktu, kod produktu oraz ilość rzeczy, które Państwo reklamują
-w załączniku zdjęcia produktów poddawanych reklamacji

4. Czy mogę zwrócić skrzynkę/karton?

Tak, proszę przy składaniu kolejnego zamówienia wpisać w uwagach prośbę, o zabranie skrzynek/kartonów.

5. W jaki sposób realizujecie zamówienia w Polskę?

Zamówienia w Polskę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Paczki przetrzymujemy w chłodni, o 21 są wysyłane kurierem do Państwa, tak aby następnego dnia rano były pod wskazanym adresem. Zamówienia w Polskę wysyłamy we wszystkie dni robocze z wyjątkiem piątków

Dostawa/ wysyłka poniedziałek - paczka będzie we wtorek
Dostawa/ wysyłka wtorek - paczka będzie w środę
Dostawa/ wysyłka środa - paczka będzie w czwartek
Dostawa/ wysyłka czwartek - paczka będzie w piątek
Dostawa/ wysyłka piątek - paczka będzie we wtorek

 

6. Dlaczego przesunięto mi termin dostawy?

Zmiana terminu dostawy spowodowana jest brakiem terminów (dlatego proszę z pozycji koszyka wybrać dostępny termin dostawy, brak wyboru terminu dostawy NIE jest jednoznaczna z dostarczeniem zakupów na następny dzień) lub złożyli Państwo zamówienie po godzinie 20:00. Zamówienia na następny dzień przyjmujemy do godziny 20:00 dnia poprzedzającego. W przypadku złożenia zamówienia po 20:00 – termin dostawy ulega zmianie, o czym informowani są Państwo drogą mailową.

7. Dlaczego nie mam zamówionych przeze mnie produktów EKO/soków/produktów obranych?

W przypadku złożenia zamówienia po 20:00 lub weekend – mogą wystąpić braki.

8. Nie mogę się dodzwonić na numer podany na stronie – co mam zrobić?

Nasze biuro obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku od 12:00 do 16:00. W przypadku braku kontaktu z nami prosimy wysłać maila na biuro@zoreo.pl – odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe.

  • SSL Bezpieczne zakupy

  • Sprawdzona jakość

  • Szybka wysyłka

  • Korzystne ceny

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium